Monday you can fall apart

Måndagar är helt okej, dock inte när jag ska vara på jobbet 6.15. Onsdag och torsdag är då jag börjar bli seg och trött på morgonen. Fredagar är jag halvdöd på morgonen, speciellt om jag börjar 6.15. 
 
Det är intensivt att jobba på en förskola, mycket att tänka på hela tiden och mycket som ska göras och då blir jag trött. Vi har en vikarie som ska jobba en månad hos oss. Han har jobbat två veckor nu och han berättade att han går och lägger sig 8 på kvällarna för han är så trött. Välkommen till livet som förskollärare! 
 
 
Rubrik: The Cure - Friday i'm in love

Kommentarer:

1 Skogsraah:

Så fin bild!

Svar: Tack vad gulligt! :D
Johanna

2 linah:

vacker bild!<3

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna

3 sandra - 3 barns mamma <3:

Nej inte lätt att jobba som förskole lärare. Det är inte bara lek och bus hela dagarna. Utan mycke tidiga morrnar och mycket att göra hela tiden. Så helt förståeligt att tröttheten dyker upp. Men alla ni som jobbar med barn ska ha stort tack till allt ni gör <3

Tok fina bilder!!!

Svar: Tack vad gulligt skrivet! Det är många som har åsikter om förskolan och hur vi gör vårt jobb, så det är roligt att höra sånt :D
Johanna

Kommentera här: